نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کمک مادران شاغل آمده!

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشترینرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کمک مادران ابرقهرمان آمده تا بتوانند چالش های موجود در حرفه خود را با موفقیت مدیریت کنند.

مادرانی که شغل حرفه ای دارند زندگی سختی را تجربه می کنند و این مسئله بر کسی پوشیده نیست. در بیشتر مواقع مادران در برزخ زندگی حرفه ای قرار می گیرند. آن ها به سختی تلاش می کنند تا در پایان یک روز پر مشغله لبخند بزنند. این در حالی است که مرخصی زایمان کوتاه، فقدان ساعات کاری قابل انعطاف، شکاف زمانی که موجب شکاف در دستمزد شده و ناتوانی در اختصاص زمان کافی به ناجوانان که چالش های مخصوص به خود را دارند، باعث می شود تا مادر های ابرقهرمان با ناامیدی در محل کار و خانه برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند.

فرصت فروش

برقرای تعادل میان مادر بودن و حرفه ای بودن :

برقراری این تعادل به واقع کار دشواری است. مادرها باید مدرک مدریت زمان و الویت بندی وظایف را داشته باشند تا بتوانند خانواده شاد و کاری موفق داشته باشند. زیرا آن ها باید اطمینان حاصل کنند که در طی روز زمان کافی برای خانواده، شغل و خودشان اختصاص می دهند!

مدیریت رویداد ها و ارجاعات، مدیریت جلسات و تقویم، مدیریت افراد و شرکت ها و … از جمله ویژگی هایی از CRM است که در این راه کمک رسان مادران ابرقهرمان است!

CRM رایگان

تمرکز حواس بر کاری که درحال انجام آن هستید کلید اصلی مدیریت زمان است. مدیریت همزمان کار و حرفه و خانواده نیازمندِ ذهنی با اراده است که بر روی کار در حال انجام تمرکز کند، حتی اگر این کار کوچک باشد. انجام تمرینات روزمره ورزش هایی مانند یوگا به تمرکز حواس و کسب انرژی مورد نیاز کمک شایانی می کند. یکی دیگر از نکات قابل تامل و کمک کننده دیگر الویت بندی امور در خانواده و همچنین در محل کار است که باعث می شود کار ها به صورت سیستماتیک انجام شوند و در نتیجه زمان کافی برای هر وظیفه اختصاص داده شود. فراموش نکنید که قبل از رفتن به تختخواب روز از دست رفته را فراموش کنید و تمرکز خود را بر برنامه ریزی برای روز آینده گذارید.

قیف فروش

به محل کار مانند یک مادر تازه بازگردید!

مادران معمولا چند ماه بعد از زایمان تصور می کنند که توانایی های حرفه ای خود را از دست داده اند. همواره ترس بازگشت به عقب در مادرانی که بعد از چندین ماه برای اولین بار به شغل خود باز می گردند وجود دارد. اما امروزه مادران می توانند به راحتی از اینترنت کمک بگیرند، از آموزش های آنلاین موجود استفاده کنند، از راهنمایی های متخصصین کمک بگیرند و البته نقش مهم شبکه های اجتماعی را نمی توان در این میان نادیده گرفت! مادران می توانند زمانی که در مرخصی زایمان هستند با استفاده از قابلیت های موجود در اینترنت مانند آموزش الکترونیک، دروس آنلاین، نرم افزار های جدید و … توانایی های خود را افزایش دهند و استفاده از نرم افزار های کاربردی مانند CRM را فراگیرند تا زمانی که به محل کار خود باز می گردند توانایی کار با این نرم افزار ها را جهت مدیریت مناسب زمان خود داشته باشند.

لوله فروش

به دست آوردن نقش مدیریت :

علارغم تغییرات به وجود آمده در جامعه در چند دهه اخیر، نقش مادران به عنوان مدیر و رهبر بسیار ناچیز است. اگرچه مادران تمامی توانایی های لازم جهت نقش مدیریت را دارند، آن ها معمولا ظرفیت های خودشان را بی اهمیت جلوه می دهند. مادران نباید تلاش برای به دست آوردن نقش مدیر در حرفه خود را متوقف کنند. در همین حال اگر زمانی یک مادر متوجه نیاز فرزندان خود به وی به عنوان یک مادر شد باید زمانی کوتاه حرفه خود را رها کرده و بعد از اینکه متوجه شد که مجدد توانایی ایجاد تعادل در خانه و محل کار را دارد به حرفه خود بازگردد. قبول کردن چالش ها، سناریو های گوناگون و همکاران مختلف موجب قوی تر شدن افراد می گردد، پس مادران می توانند از این موارد جهت قوی تر شدن خود بهره برند.

با وجود موارد گفته شده شواهد حاکی از آن است که مادران مدیران مناسبی جهت گرفتن نقش های مختلف مدیریت در محل کار خود هستند. مادران صبر و شکیبایی مناسبی دارند که این موضوع باعث بهبود مدیریت زمان می گردد. علاوه بر این مهارت های به دست آمده از طریق مادر بودن آن ها را مناسب اخذ نقش مدیریت می کند به طرزی که ذکر آن در روزمه مادران ضروری است!

حفظ مشتری

غلبه بر احساس گناه مادر بودن :

تمامی مادران حتی آن هایی که با مدیریت زمان، مدیریت افراد و … زمان مناسبی را به خانواده خود اختصاص می دهند، گاهی دچار احساس گناه می شوند! زیرا که تصور می کنند زمان لازم را صرف خانواده خود نمی کنند.

بهترین راه برای مدیریت این موقعیت انتخاب شغل هایی است که ساعات کاری قابل انعطاف و متنوع را پشتیبانی می کنند. در این صورت در زمان هایی که خانواده شما به نقش مادری شما احتیاج دارند با استفاده از مدیریت مناسب زمان، مدیریت جلسات و … که به راحتی توسط نرم افزار CRM قابل دسترس است می توانید به نقش مادری خود بپردازید بدون اینکه استرس ناشی از به هم ریختگی امور حرفه ای خود را داشته باشید.

ساختن سیستم پشتیبانی :

مادران نیازی مبرم به یک سیستم پشتیبانی مناسب جهت رشد زندگی حرفه ای خود در زمانی که به پرورش فرزندانشان می پردازند، دارند. این سیستم پشتیبانی در زمانی که مادران به علت مشغله خانوادگی درگیری های زیادی دارند به کمک مادران می آید و اجازه نمی دهند ناامید شوند. این سیستم پیشتیبانی می تواند خانواده، دوستان، شبکه های اجتماعی و یا حتی یک نرم افزار CRM مناسب باشد!

مادر بودن هیجان انگیز، شادی بخش و استرس زا است! مادران زیادی قربانی حفظ تعادل بین حرفه و خانواده می شوند. بسیاری از مادران به علت نگرانی برای دیگران خود را فراموش می کنند، زیرا درگیر انجام نقش مادری و نقش حرفه ای خود در سر کار هستند.

اما شاید زمان آن باشد که مادران از تکنولوژی کمک بگیرند تا علاوه بر یک مادر فوق العاده در خانه و یک فرد حرفه ای بودن در محل کار خود را نیز فراموش نکنند و علاوه بر دیگر افراد نگران خود نیز باشند…

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کمک چالش های بیشمار پیشروی مادرانی که علاوه بر مسئولیت های خانه، مسئولیت های حرفه ای شغلشان را دارند آمده تا بتوانند میان مادر مهربان و یک زن حرفه ای در محل کار تعادل مناسبی ایجاد کنند.

نرم افزار CRM با داشتن قابلیت هایی مانند مدیریت ایمیل ها، مدیریت ارسال پیامک، مدیریت افراد وشرکت ها، مدیریت پروژه ها و …. به یاری مادران ابر قهرمان آمده است!

 

بیان دیدگاه