قابلیت های CRM – 2016

2016 فروش روند 8 – ساده CRM

بسیاری از شرکت ها در فن آوری های فروش از ویژگی های غنی سرمایه گذاری کرده اند تنها برای پیدا کردن ویژگی های در حال استفاده نشده و یا در همه توسط تیم فروش خود استفاده می شود. در بسیاری از موارد، این فن آوری هستند یا بیش از حد پیچیده، نیاز به تجویز بیش از حد توسط تیم فروش، و یا گم علامت به طور کامل در شرایط واقعی از فروشندگان و کارمندان مشتری رو به انجام وظایف خود به اندازه کافی.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هوشمند (CRM) در حال حرکت با بار با ساخت رابط کاربر خود را بیشتر بصری، آسان برای استفاده، و تلفن همراه. این روند فروش به نظر می رسد در ساده از CRM.

شرکت های هوشمند در حال سازگار و استقبال از روش های جدید انجام همه چیز را به آن را آسان تر و کارآمد تر برای تیم فروش خود را به فروش بهتر – از استفاده از تجزیه و تحلیل جامع در دسترس از وب و رسانه های اجتماعی به توانایی سفارشی کردن یک سیستم CRM و گسترش برنامه های کاربردی در دستگاه های مختلف.

ساده قابلیت های از CRMs کلید گرفتن تیم فروش به استفاده از آنها را به طور موثر است.

با استفاده از یک سیستم CRM است که کنه تمام جعبه می تواند تفاوت بین یک سازمان در تلاش برای رسیدن به اهداف خود به یک است که تنظیم سرعت و یک رهبر در درک مشتریان خود، ارائه راه حل های مورد نظر را با مشتریان راضی و نیروی کار انجام است متوسط.

پس از جنبه های کلیدی ما نیاز به در نظر گرفتن زمانی ساده قابلیت های CRM ما هستند.

ابر

پذیرش از محاسبات ابری به عنوان یک رسانه برای ارائه سیستم های کسب و کار در حال حاضر به معنای بازیکنان جدید CRM قادر به ارائه سیستم های که ساده تر برای استفاده و مقرون به صرفه تر از سنتی به راه حل های فرض.

این به این معنی کوچک و متوسط می توانید دسترسی به قابلیت های  SarvCRM حق بیمه برای یک کسری از قیمت و لازم نیست که در مورد خرابی و سربار برای ارتقاء نگران باشید. این خدمات CRM ارائه یک تجربه بدون درز به کاربر نهایی با استفاده از مزایای داشتن آخرین و بزرگترین در نوک انگشتان ما.

سیلوهای های مختلف است که با تکرار داده ها در سیستم های مختلف ایجاد میکنند یک سازمان شکایت بزرگی داشته باشد.

برنامه های کاربردی CRM هوشمند در حال حاضر با دیگر سیستم های حیاتی کسب و کار در اختیار دارد. سازمان می خواهید سرب به پول نقد فرآیندهای یکپارچه، یک دید کامل از مشتری، و گزارش جامع تر متقابل کارکردی.

تحرک و تجربه کاربر

سیستم های CRM نیاز به در خط مقدم از پیشرفت های فن آوری باشد، اجازه می دهد آنها را به بر روی دستگاه های مختلف از جمله رومیزی، لپ تاپ ها، تبلت ها و گوشی های هوشمند مستقر می شود. بسیاری از سازمان ها شروع به اتخاذ یک خط مشی دستگاه BYO (BYOD) و سیستم های CRM باید آماده شود برای کاربران به استفاده از نرم افزار بر روی هر دستگاه.

برنامه های کاربردی تلفن همراه، به طور خاص، توانمند سازی کارکنان و مصرف کنندگان مشتری رو. تحرک یک اولویت شرکت های بزرگ تبدیل شده است. توانایی استفاده از دستگاه های تلفن همراه دستی برای حمایت از مشاوران فروش و فعالیت های خدمات به مشتریان در زمینه تبدیل به یک نیاز اجباری به جای یک لوکس اختیاری است.

شکست به حرکت به این فضا بدون شکست تحت تاثیر قرار خواهد دلار پایین خود را.

انعطاف پذیری

این همه در مورد انعطاف پذیری است. برنامه های کاربردی CRM آینده خواهد شد برای سهولت ادغام با کاربر و توانایی سفارشی کردن تجربه با ادغام و اضافه کردن فایرفاکس طراحی شده است.

این رویکرد خود خدمت خواهد نیاز به مهارت های بسیار تخصصی کاهش، در نتیجه قدرت دادن به کاربر نهایی به انجام دولت مورد نیاز بدون نیاز به درگیر پیمانکاران. با این کار هزینه های بالا در حال توسعه و حفظ سیستم CRM را کاهش دهد.

مدیریت سیستم های CRM شروع به نگاه بسیار شبیه به عناصر modularised مورد استفاده برای توسعه وب سایت ها با قابلیت دانلود نرم افزار رایگان برای رسیدن به قابلیت های مورد نیاز.

تجزیه و تحلیل داده

چگونه در مورد داشتن توانایی پیش بینی خرید مشتری بر اساس خرید های گذشته، رفتار و یا تحت تاثیر جمعیتی؟ را وارد کنید به گفتگو «تجزیه و تحلیل داده» و یا «داده بزرگ». این ما را قادر به پیش بینی این روند با پروفایل مشتریان و شناسایی فرصت های از جمله فروش متقابل، در نتیجه افزایش فرصت های فروش ما.

ابزار است که می تواند ارزیابی و بازجویی از اینترنت، به دنبال در شبکه های اجتماعی، دستگاه های تلفن همراه و برنامه های کاربردی ابر، توانایی به انجام تجزیه و تحلیل متن، استخراج احساسات برای پیدا کردن الگوهای و روند بخش های بازار و مشتریان.

برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر هستند و ایده آل را به گرفتن مکالمات در شبکه های اجتماعی و تبدیل این به هوش عملی با شنیدن صدای مشتری، پیاده سازی و اولویت بندی بهبود فرایند رسیدگی به انتظارات مشتریان و ارائه دید از این به کارکنان در سراسر شرکت مناسب است.

این کمک خواهد کرد تیم های فروش و کسب و کار را بهتر درک تصمیم گیری های خود را تحت تاثیر قرار بر مشتریان دارند و به آنها اجازه ارائه خدمات بهتر و بیشتر هدف قرار پیشنهادات به مشتریان. این نیز بهبود ارتباطات در سراسر فروش و کانال های پشتیبانی در پلت فرم CRM کمک خواهد کرد.

گیمیفیکیشن

کلمه وزوز جدید در حال ظهور از برنامه های مختلف، بدون استثنا به سیستم های CRM، گیمیفیکیشن است. این یک تلاش هماهنگ را با استفاده از برنامه های کاربردی جالب تر، کاربران فریبنده با تکنیک های طراحی بازی به آنها را به مالکیت از نرم افزار CRM از طریق پاداش ها و مشوق، ترجمه به افزایش عملکرد و رضایت است.

برخی از علائم هشدار دهنده در مورد گیمیفیکیشن با طرف پایین منفی بالقوه از مردم با ارزش برای سادگی انجام کار خود را وجود دارد. عواقب پاداش ها و مشوق در فعالیت های کار روزانه انتظار می رود به شدت می تواند محدود انگیزش درونی به انجام یک کار خوب به خاطر خود آن.

گام های بعدی

قبل از خرید یک سیستم CRM، هزینه سود ورزش تجزیه و تحلیل مناسب باید انجام شود. ما ممکن است فکر می کنم ما در حال خرید یک سیستم CRM ارزان اما ممکن است ویژگی های مورد نیاز و قابلیت پیدا معمولا از طریق یک نسخه حق بیمه هزینه قابل توجهی بیشتر تحویل داده است. یک سیستم CRM موثر نیاز دارد تا کارآمد و آسان برای استفاده.

CRM را باید ارزش به نقش فروشنده است کمک به فروشنده ارائه نتایج فروش با تلاش کمتر اضافه کنید. این باید یک کار طاقت فرسا، بستن فروشندگان در دولت و نگه داشتن آنها از فروش. CRM موثر نیاز به ادغام با دیگر سیستم های در خانه، گرفتن داده ها است که در سراسر زنجیره ارزش در یک محل مرکزی به اشتراک گذاشته.

علاوه بر این، آن را باید متبحر با برش لبه تکنولوژی برای توانمند سازی شرکت با داشتن لبه بیش از رقبای خود باشد.

Source: www.sarvcrm.com & www.sarveno.com

 

Advertisements